Även om jag borde sova...

så kommer här ändå en liten dikt, liksom för att "make up for lost time". Sov gott allihopa!
Dagens dikt #2:

om åtrå vore dödligt
jag vill bara ligga
och titta på när du klär på dig
för att kunna ta av dig alla kläderna igen
dra fingrar över alla din kroppsdelar samtidigt
sätta ut små hållpunkter för mina känslor
och låta dig dra mig neråt
om åtrå vore dödligt
vill jag inte leva i din närvaro
och i din frånvaro
åtrår jag döden
jag vill bara ligga
och titta på när du klär på dig
för att kunna ta av dig alla kläderna igen
dra fingrar över alla din kroppsdelar samtidigt
sätta ut små hållpunkter för mina känslor
och låta dig dra mig neråt

om åtrå vore dödligt
vill jag inte leva i din närvaro
och i din frånvaro
åtrår jag döden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0